.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت احمدی نژاد بهترین دولت قرن!
عضو کمسیون امنیت ملی می گوید: در چند سال اخیر، مجلس نتوانست فضای همدلی را به وجود بیاورد و همواره نگاه های سیاسی در برخورد با دولت محوریت داشت.

به گزارش شمال نیوز، نماینده مردم مشهد در گفت و گو با شبکه ایران در خصوص وضعیت قانون نظارت بر نماینگان گفت: این قانون مهم پس از بحث های فراوان در مجلس نهم به تصویب رسید و با همه نقاط قوت و ضعفی که دارد، باید به بهترین شکل اجرا شود.

وی افزود: فکر می کنم اگر همین قانون هم خوب اجرا شود بخش زیادی از نظارت مورد نظر، محقق می شود. البته فکر می کنم یکی دو سال زمان لازم است تا شاهد اثرگذاری آن بر فضای عمومی مجلس باشیم.
 نماینده مردم مشهد و کلات در خصوص تعامل مجلس و دولت اظهار داشت: متاسفانه به خصوص در چند سال اخیر، مجلس نتوانست فضای همدلی را به وجود بیاورد وهمواره  نگاه های سیاسی در برخورد با دولت محوریت داشت.

وی با بیان این مطلب که دولت دهم، دولت مقتدر و توانمدی است، خاطرنشان کرد: دولت باید با عملکرد مناسبش جلوی شایعات و تحلیل های غلط را بگیرد. بازار سکه و ارز با توانایی که از دولتمردان سراغ داریم قابل مدیریت است و دولت نباید برای مخالفان حزبی و باندی فرصت اتهام زنی را فراهم آورد.

عضو کمسیون امنیت ملی با تمجید از خدمت رسانی گسترده و تلاش متراکم دولتمردان اظهار داشت: همواره گفته ام که این دولت با عملکرد درخشانی که دارد هیچ نیازی به تبلیغ ندارد و من مطمئنم که ارزش های انقلاب در دولت بعدی هم تداوم خواهد داشت.

قدوسی تاکید کرد: اعتقادم این هست که همانطور که آقا فرمودند دولت آقای احمدی نژاد بهترین دولت از زمان مشروطه تا امروز است.

وی در پایان در خصوص نقاط ضعف موجود در عملکرد دولت گفت: بخشی عمده ای از ضعف ها ناشی از کمبود امکانات، فشار دشمن و تحریم هاست، ضمن اینکه برخی ها هنوز هم در داخل به جد در تلاش اند تا هر طور که هست دولت احمدی نژاد را قبل از موعد مقرر ساقط کنند و اجازه ندهند دولت دهم به مقصد برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.01 seconds.